Ogłoszenie

Nowy pbf bakugan www.worldbakugan.pun.pl Zapraszam

#1 2010-03-07 16:38:54

Maskarad

Administrator

Zarejestrowany: 2010-03-02
Posty: 541
Punktów :   

Nowe bakugany KM i KO

Jeśli znacie jakieś bakugany KO lub KM których nie ma na forum proszę o powiadomienie w tym wątku
Za każdą pomoc nagroda:
Niespodzianka


--------------------------------------------------
Bakugany:
Duo Hydranoid[400](Po 1ewolucji)
Laserman[340]
Rycerz Darkusa [330]

Pieniądze: 700zł

Karty Otwarcia:
Potrójna Bitwa-walczą trzy bakugany na jednej karcie
Postać- zwiększa moc 2x
Arena Cienia - dodaje 130 punktów bakuganom Darkusa znajdującym się na karcie
Karta Zamiany-gdy bakugan przeciwnika i twój stanie na tej karcie to możesz ją aktywować i wtedy bakugany zamieniają się punktami mocy.
Karta domeny-zwiększa moc wszystkich bakuganów z danej domeny o 100 ptk


Karty Mocy:
Karta Mocy dodaje 100pkt bakuganowi
Pogromca świata: Tylko dla Hydranoida. Podnosi moc o 100pkt i anuluje super moc przeciwnika.
Waga dwóch Dusz Moc 2 bakuganów łączy się.
Zemsta Oregano: Podnosi moc bakugana Darkusa o 100pkt i obniża moc wrogich bakuganów o 100pkt
Promień cienia Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Blokada: Blokuje kartę Super Mocy przeciwnika.
Moc Darkusa - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co ture)

Posiadam także Kartę Zagłady

Offline

 

#2 2010-03-07 20:11:00

Hikaru

Władca Vestroii

Zarejestrowany: 2010-03-06
Posty: 248
Punktów :   

Re: Nowe bakugany KM i KO

KM Starożytny Wojownik - to karta tylko dla Exedry. Łączy moce 2 bakuganów z domeny Darkus. Tylko, że bakugan, który zrobi tą moc z Exedrą kamienieje.


--------------------------------------------------
Bakugany:
Exedera [340]
Griffon [290]
Wojownik Darkusa [320]
Mantris[310]

Pieniądze: 1150zł

Karty Otwarcia:
Poziom Niżej-zabiera przeciwnemu bakuganowi 100 pkt
Bi-o hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany
Zmieniacz Ciemności - dodaje 100 punktów bakuganom Darkusa, a przeciwnik nie może używać żadnych
karty super mocy

Karty Mocy:
Karta Mocy dodaje 100pkt bakuganowi
Zemsta Oregano: Podnosi moc bakugana Darkusa o 100pkt i obniża moc wrogich bakuganów o 100pkt
Uderzenie:  Niszczy Kartę Otwarcia.
Lalkarz:  Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole.

Offline

 

#3 2010-03-07 20:13:17

Maskarad

Administrator

Zarejestrowany: 2010-03-02
Posty: 541
Punktów :   

Re: Nowe bakugany KM i KO

To jest Waga dwóch Dusz tylko że ja zrobiłem że bakugan tamten nie kamienieje


--------------------------------------------------
Bakugany:
Duo Hydranoid[400](Po 1ewolucji)
Laserman[340]
Rycerz Darkusa [330]

Pieniądze: 700zł

Karty Otwarcia:
Potrójna Bitwa-walczą trzy bakugany na jednej karcie
Postać- zwiększa moc 2x
Arena Cienia - dodaje 130 punktów bakuganom Darkusa znajdującym się na karcie
Karta Zamiany-gdy bakugan przeciwnika i twój stanie na tej karcie to możesz ją aktywować i wtedy bakugany zamieniają się punktami mocy.
Karta domeny-zwiększa moc wszystkich bakuganów z danej domeny o 100 ptk


Karty Mocy:
Karta Mocy dodaje 100pkt bakuganowi
Pogromca świata: Tylko dla Hydranoida. Podnosi moc o 100pkt i anuluje super moc przeciwnika.
Waga dwóch Dusz Moc 2 bakuganów łączy się.
Zemsta Oregano: Podnosi moc bakugana Darkusa o 100pkt i obniża moc wrogich bakuganów o 100pkt
Promień cienia Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Blokada: Blokuje kartę Super Mocy przeciwnika.
Moc Darkusa - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co ture)

Posiadam także Kartę Zagłady

Offline

 

#4 2010-03-08 16:59:15

Duch

Terminator graczy bakugan

Zarejestrowany: 2010-03-08
Posty: 81
Punktów :   

Re: Nowe bakugany KM i KO

Karty otwarcia:

Postać (podczas zakupu należy napisać kartę jakiej postaci się kupuje) - zwiększa moc jednego rodzaju bakugana 2-krotnie,

Siła kart - za każdą zużytą przez nas kartę super mocy zwiększa moc bakugana o 50.

Bio hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany.

Potrójna bitwa - Sprawia, że można z ręki na pole wezwać dodatkowego bakugana tej samej domeny co stojący na tej karcie bakugan, moce obu bakuganów sumują się.

Poczwórna bitwa - obaj gracze wybierają i dorzucają po 1 swoim bakuganie z ręki i mamy walkę 2 na 2, moce bakuganów się sumują, wygrywa para, która ma w sumie więcej mocy.

Poziom Niżej - zmniejsza moc bakugana przeciwnika o 100.

Wielka Moc - za każdą kartę na polu (KO) zwiększa moc jednego bakugana o 50..

Oślepiająca brama - bakugan o mniejszej mocy wygrywa bitwę (dla Haos).

Ognista brama - bakugany pyrusa rosną o 150 pkt mocy, a darkusa o 120.

Płomienny krąg - zwiększa moc pyrusa o 110.

Brama Uroku - moc pyrusa zwiększa o 200, a ventus o 180.

Towarzysz Zagłady - niszczy oba bakugany (dla Darkusa).

Iluzja Miny - gdy 2 bakugany znajdą się na tej karcie, aktywuje się ona sama niszcząc obydwa bakugany.

Pustynia - zwiększa moc Subterry o 150.

Podwodny świat - bakugan może przejść na inną kartę otwarcia (dla Aquos).


Karty super mocy:

Zemsta oregano - Dodaje twojemu bakuganowi 100 pkt, a bakuganowi przeciwnika odbiera 100 pkt (dla Darkus).

Korelacja Sił - 1 bakugan zgodny z wygraną ,,Okręgu Bakugan" dostaje 50 pkt.

Przekątna relacja (Pyrus/Darkus,Aquos/Subterra/Haos/Ventus) - 2 bakugany dostają 100 pkt.

Trójwęzłowy atak (Pyrus/Aquos/Haos,Ventus/Subterra/Darkus) - 3 bakugany dostają 200 pkt.

Synteza Mocy - Pozwala odrazu rzucić 2 KSM a ich efekty sumują się.

Magia Run - Na KO tworzą sie magiczne runy negując efekt KO (Tylko Haos)

Diagnoza - Zabiera rogowi 10 pkt w następnej rundzie 20 w kolejnej 30 itd Aż ten bakugan nie zostanie zniszczony.

Ruchome Piaski - Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika i niszczy efekty kart otwarcia (używana jako KO:twój bakugan zostaje pokonany,a wrogi traci 50 pkt).

Siła ciemności - jeśli Twój bakugan znajduje się na karcie otwarcia przeciwnika, zwiększ moc swojego bakugana darkusa o 140, lub swojego bakugana haosu o 60.

Wezwana fala - można użyć tylko podczas walki na karcie otwarcia przeciwnika, zwiększa moc aquos o 140 punktów.

Ognista Tarcza (dla Pyrusa) - zwiększa moc bakugana pyrusa o 180 punktów i neguje efekt karty otwarcia.

Przewidywalny przeciwnik - zwiększa moc bakugana haosu o 120, darkusa lub subterry o 110, ventus lub aquos o 90.

Zwiększenie mocy - zwiększa moc bakugana pyrusa, subterry lub darkusa o 60 punktów.

Wstrząs mocy -  zwiększa moc bakugana haosu, aquos lub ventus o 60 punktów.

Płomień - zwiększa moc bakugana pyrusa o 80 punktów.

Oślepiające światło - zwiększa moc bakugana haosu o 80 punktów.

Zamiana mocy - zamienia ze sobą bazowe moce (bez wzmocnień) 2 walczących ze sobą bakuganów.

Punktowy cios - podczas walki, jeśli moc bakugana jest większa niż 400, to zostaje ona zmniejszona do 100.

Karta Domeny - podczas walki, jeśli bazowa moc (bez wzmocnień) bakugana przeciwnika jest o 100 lub więcej wyższa, bakugan danej domeny dostaje 150 punktów mocy.

Wir Aquos - zwiększa moc bakugana aquosa o 150 punktów.

Brama wiatru - zwiększa moc bakugana ventus o 150 punktów.

Otwarte pole - zwiększa moc bakugana subterry o 150 punktów.

Czarna dziura - zwiększa moc bakugana darkusa o 150 punktów.

Wschód słońca - zwiększa moc bakugana haosu o 150 punktów.

Szybkie natarcie - gracz, którego bakugan ma mniejszą bazową moc nie może w tej bitwie aktywować kart super mocy.

Wysokie napięcie - jeśli zwycięzca tej bitwy (podczas której ta karta zostanie użyta) wygra mając przewagę 100 lub więcej punktów mocy, to do końca walki nie może już użyć żadnej karty super mocy.

Ściana ognia (dla pyrusa) - blokuje efekt karty otwarcia i niszczy ją (do walki normalnie dochodzi jeśli są tam 2 bakugany).

Powrót (dla ventus) - pozwala powrócić jednemu bakuganowi do ręki bez walki.

Zdmuchnięcie (dla ventus) - neutralizuje efekt jednej KSM i pozwala przenieść jednego bakugana na inne pole.

Kopia - podczas aktywacji tej karty należy wybrać jedną KSM użytą wcześniej przez przeciwnika, Kopia przyjmuje ten sam efekt jak tamta karta.

Magmowa Fuzja (dla subterry) - jeśli Twój bakugan na polu ma największą moc bazową, to zniszcz go by zniszczyć wszystkie karty na polu.

Karta Anty Super Mocy - neguje efekt KSM przeciwnika.

Karta zagłady - używa się jej na początku walki, trwa do jej zakończenia, pokonany bakugan trafia do wymiaru zagłady, skąd nigdy już nie wróci (traci się bakugana na stałe). Karty Zaglady nie można użyć przeciwko przeciwnikom mającym mniej niż 4 bakuganów.


Karty specjalnych zdolności(KSZ):

Duma smoka (Apollonir) - zabiera bonusowe punkty mocy z bakugana przeciwnika i daje je Apollonirowi.

Rozproszenie Roa (Apollonir) - poziom mocy wszystkich bakuganów wraca do bazowego.

Maximum Pyrus (Apollonir) - zwiększa moc Apollonira o 200.

Kontruderzenie (Żądłoid) - neguje efekt ostatniej karty i sprawia, że Bee Striker wraca do ręki bez walki.

Atrakcja (Centypod) - pozwala ruszyć dowolnego bakugana na inną kartę otwarcia.

Atak kolców (Centypod) - moc przeciwnika maleje o 100, moc centypoida rośnie o 100.

Wielkie wyłączenie (Centypod) - neguje efekt karty otwarcia.

Atomowy Fason (Clayf) - zabiera bonusowe punkty mocy z bakugana przeciwnika i daje je Clayfowi.

Prawa ręka giganta (Cykloid) - niszczy kartę otwarcia na której stoi cykloid (Jeśli Cykloid jest sam na tej karcie, to po jej zniszczeniu wraca do ręki, w przeciwnym wypadku dochodzi do walki).

Poniżające spojrzenie (Cykloid) - moc wszystkich bakuganów spada o 50.

Siła smoka (Dragonoid) - moc Dragonoida rośnie o 100 punktów.

Partnerzy (Dragonoid lub Gryffin) - każdy Dragonoid i Griffon zyskuje 50 punktów mocy.

Gorący podmuch (El Condor) - dodaje mu 100 punktów mocy.

Splot słoneczny (El Condor) - neguje efekt karty otwarcia i osłabia przeciwnika o 50 punktów mocy.

Demoniczna magia (Exedra) - zamienia w kamień bakugana sojusznika (niszczy go) i wysysa z niego całą jego moc, która jest dodawana do Exedry, po czym niszczy kartę otwarcia przeciwnika.

Tornado Pandemonium (Falconer Ventusa) - neguje efekt KSM.

Burza piór (Harpus) - dodaje Harpus 100 punktów mocy.

Generał Quasar (Viper Helios) - dodaje Viper Helios 200 punktów mocy.

Podwodne tornado (Żółwoid) dodaje mu 100 punktów mocy.

Wielki Wybuch(Werna) - zamienia moce i pozwala na użycie wykorzystanej wcześniej karty.

Super skorupa (Żółwoid) - zmienia moc przeciwnika do jego bazowej i Żółwoidowi dodaje 100 punktów mocy.

Zapora Wodna (Żółwoid) - przeciwnik nie może użyć żadnej KSM w tej bitiwe.

Strzała Wodnika (Lars Lion) - wskrzesza wszystkie bakugany haosu po czym zyskuje ich moc.

Skaczące żądło (Laserman) - pozwala zaatakować z dowolnego miejsca.

Ostry siepacz (Laserman) - odbiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i dodaje je Lasermanowi.

Moc Ziemi (Manion) - zwiększa jego moc o 50, a przeciwnika zmniejsza o 50.

Podwójna maczeta (Mantris) - zwiększa jego moc o 100 punktów.

Marionetka (Mantris) - pozwala przenieść dowolnego bakugana na inne pole.

Ostre Cięcie (Mantris) - zmniejsza moc przeciwnika o 50 punktów.

Szkarłatne tornado (Monarus) - pozwala przenieść dowolnego bakugana na dowolną kartę otwarcia.

Powietrzna walka (Monarus) - może dowolnie poruszać się pomiędzy kartami otwarcia i jest odporny na efekty kart otwarcia.

Turmoil (Oberon) - zwiększa moc o 200 punktów.

Błękitny Podstęp (Preyas) - neguje efekt karty otwarcia przeciwnika i zabiera mu 50 mocy, które dodaje sobie.

Iluzja Wody (Preyas) - przenosi Preyasa na inną kartę otwarcia.

Zatruty Kieł (Rattleoid) - 150 mocy jest zabierane przeciwnikowi i transferowane do Rattleoida.

Chaos Serca Ciemności (Hydranoid) - dodaje 100 pkt mocy dla Hydranoida.

Ogień Saurusa (Saurus) - dodaje 50 mocy i pozwala zaatakować bakugana na dowolnym polu.

Fala tsunami (Rycerz Aquos) - jeśli masz na polu 3 bakugany aquosa i jednym z nich jest Rycerz Aquosa, to można aktywować tę kartę by zniszczyć wszystkie bakugany oprócz Rycerza Aquosa.

Ogromna fala (Syrenoid) - zwiększa jej moc o 100 punktów.

Anthemusa (Syreni Śpiew) (Syrenoid) - tworzy wir wodny, który wciąga przeciwnika, wygrywając bitwę.

Imitacja Wody (Syrenoid) - sprawia, że Syrenoid może pojawić się na dowolnej KO i nie można tej KO aktywować.

Oślepiacz (Tentaclear) - może zanegować efekt dowolnej karty otwarcia.

Promień Gamma (Tentaclear) - neguje efekt karty super mocy.

Haostaza (Tentaclear) - jeśli na polu są przynajmniej 3 bakugany haosu w tym on, to dodaje mu 100 mocy.

Potężny szpon (Szpon) - zwiększa jego moc o 200 punktów.

Bariera tarczy (Szpon) - neguje efekt dowolnej karty.

Ostrze Mocy (Tigrerra) - jeśli Tigrerra znajduje się na polu i na innej KO rozgrywa się bitwa, to dzięki tej karcie Tigrerra może dołączyć do tamtej bitwy (moc bakuganów na jednej KO sumuje się).

Uderzenie nosem (Tuskor) - pozwala zaatakować przeciwnika na dowolnym polu.

Wodny cyklon (Frosch) - dodaje mu 200 punktów i odbiera przeciwnikowi 100 punktów mocy.

Wzmocnienie Robotalliona (Robotallion) - zwiększa jego moc o 50 punktów.

Cięcie 0 (Kosiarz Strachu) - zwiększa jego moc o 80 punktów.

Twarz Gniewu (Fourtress) - zabiera 50 mocy przeciwnikowi i dodaje je sobie.

Twarz żalu (Fourtress) - neguje efekt karty otwarcia i nie pozwala na użycie karty super mocy.

Szybki Wir (Gargonoid) - zwiększa jego moc o 200 punktów.

Rozerwanie skrzydeł (Griffon) - zabiera przeciwnikowi 50 mocy i dodaje je sobie.

Wybuch ognia (Griffon) - używa ostatecznego ataku i ginie razem z przeciwnikiem.

Szlachetny zielony wiatr (Skyress) - zwiększa jego moc o 200 punktów.

Wiatr Wściekłości (Skyress) - za każdego bakugana Ventusa oprócz Skyress zmnięjsza moc każdego bakugana przeciwnika o 50 punktów.

Mega uderzenie (Gorem) - zwiększa jego moc o 50 punktów.

Wirujący spodek (Altair) - dodaje mu 200 punktów mocy.

Cynobrowy strumień (Atchibee) - zmniejsza moc przeciwnika o 300 punktów mocy.

Wstrząs (Anchorsaur) - wzywa najsłabszego bakugana przeciwnika na pole walki (na kartę otwarcia z Anchorsaurem).

Usuwacz mocy (Anchorsaur) - zmniejsza moc przeciwnika o 300 punktów.

Iskra ochrony (Anchorsaur) - odbija atak przeciwnika (oba bakugany trafiają do ręki i można ich ponownie użyć w tej walce).

Ścigający Tajfun (Atmos) - zwiększa jego moc o 100 puntów.

Sędzia Mythran (Elico) - moc przeciwnika maleje o 100 punktów.

Błyskawiczne zamrożenie (Elico) - neguje moc karty super mocy.

Bliźniaczy powrót (Elfin) - jeżeli część mocy została odebrana Elfinowi, to dzięki tej karcie ta moc wraca ale zdwojona (czyli jak ktoś zabierze 100 mocy, to dzięki tej ksm odzyska 200).

Błękitna tarcza (Elfin) - jego moc rośnie o 200 punktów.

Blokada lodu (Freezer) - sprawia, że jeden bakugan przeciwnika nie może się ruszyć (działa dłużej niż 1 turę w przeciwieństwie do reszty kart).

Szlak fotonów (Hades) - zmniejsza moc wszystkich bakuganów przeciwnika o 150 punktów.

Czas młota (Hammersaur) - zmniejsza moc przeciwnika o 150 punktów i zwiększa moc Hammersaura o 150 punktów mocy.

Bojowa Marionetka (Percival) - pozwala przyzwać jednego z bakuganów przeciwnika na dowolne pole.

Pani ciemności (Percival) - neguje moc karty super mocy.

Tytanowe kości (Primo Vulcan) - zabiera przeciwnikowi 150 punktów i dodaje sobie 150 punktów mocy.

Zamiana Rycerza (Rycerz dowolnej domeny) - zmienia domenę Rycerza.

Hybrydowe działo (Wired) - zwiększa jego moc o 100 punktów.

4 wymiar(Żniwiarz) - Dezaktywuje efekt karty otwarcia.

2 wymiar(Żniwiarz) - Dezaktywuje efekt karty super mocy.

Kart Specjalnych Zdolności (KSZ) są Kartami Super Mocy (KSM), ale ich działanie jest ograniczone jedynie do jednego rodzaju bakuganów.

Kart Super Mocy (KSM) można użyć także jako kart otwarcia. Każda KSM działa jedynie na jednego bakugana i tylko do momentu bitwy z innym bakuganem lub do powrotu do ręki. Na każdym bakuganie może być aktywna maksymalnie 1 KSM.

Działanie kart otwarcia jest ograniczone jedynie do bakuganów znajdujących się na danej karcie.

Każdą kartę można użyć tylko raz na walkę, chyba że jakaś inna karta ma efekt, dzięki któremu jakiejś karty nie można użyć w ogóle, lub jakąś kartę można użyć dwukrotnie.

(kilka można usunąć i cena do ustalenia.Kilka kart jest również z tego forum)

Ostatnio edytowany przez Duch (2010-03-08 21:45:22)


--------------------------------------------------
Bakugany:
El Condor [290]
Garganoid [340]
Kosiarz Strachu[320]

Pieniądze: 240zł

Karty Otwarcia:
Bi-o hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany
Karta Zamiany-gdy bakugan przeciwnika i twój stanie na tej karcie to możesz ją aktywować i wtedy bakugany zamieniają się punktami mocy.
Arena Cienia - dodaje 130 punktów bakuganom Darkusa znajdującym się na karcie
Zmieniacz Ciemności - dodaje 100 punktów bakuganom Darkusa, a przeciwnik nie może używać żadnych
karty super mocy

Karty Mocy:
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt
Splot Słoneczny: Obniża moc przeciwnika o 50pkt i blokuje Karte Otwarcia. Może jej używać tylko El Condor.
Karta Mocy dodaje 100pkt bakuganowi
Zemsta Oregano: Podnosi moc bakugana Darkusa o 100pkt i obniża moc wrogich bakuganów o 100pkt
Uderzenie:  Niszczy Kartę Otwarcia.

KP

Offline

 

#5 2010-03-08 18:05:11

Hikaru

Władca Vestroii

Zarejestrowany: 2010-03-06
Posty: 248
Punktów :   

Re: Nowe bakugany KM i KO

Zapomniałeś o Manion.
Manion - to taki jakby sfinks. Sam ustalisz Jego moc.
Amon Re Tylko dla maniona podnosi jego moc o 100.


--------------------------------------------------
Bakugany:
Exedera [340]
Griffon [290]
Wojownik Darkusa [320]
Mantris[310]

Pieniądze: 1150zł

Karty Otwarcia:
Poziom Niżej-zabiera przeciwnemu bakuganowi 100 pkt
Bi-o hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany
Zmieniacz Ciemności - dodaje 100 punktów bakuganom Darkusa, a przeciwnik nie może używać żadnych
karty super mocy

Karty Mocy:
Karta Mocy dodaje 100pkt bakuganowi
Zemsta Oregano: Podnosi moc bakugana Darkusa o 100pkt i obniża moc wrogich bakuganów o 100pkt
Uderzenie:  Niszczy Kartę Otwarcia.
Lalkarz:  Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole.

Offline

 

#6 2010-03-09 07:52:18

Maskarad

Administrator

Zarejestrowany: 2010-03-02
Posty: 541
Punktów :   

Re: Nowe bakugany KM i KO

Duch dziękuje za pomoc i zdobywasz 1000$
Hikaru także dziękuje zyskujesz 100$


--------------------------------------------------
Bakugany:
Duo Hydranoid[400](Po 1ewolucji)
Laserman[340]
Rycerz Darkusa [330]

Pieniądze: 700zł

Karty Otwarcia:
Potrójna Bitwa-walczą trzy bakugany na jednej karcie
Postać- zwiększa moc 2x
Arena Cienia - dodaje 130 punktów bakuganom Darkusa znajdującym się na karcie
Karta Zamiany-gdy bakugan przeciwnika i twój stanie na tej karcie to możesz ją aktywować i wtedy bakugany zamieniają się punktami mocy.
Karta domeny-zwiększa moc wszystkich bakuganów z danej domeny o 100 ptk


Karty Mocy:
Karta Mocy dodaje 100pkt bakuganowi
Pogromca świata: Tylko dla Hydranoida. Podnosi moc o 100pkt i anuluje super moc przeciwnika.
Waga dwóch Dusz Moc 2 bakuganów łączy się.
Zemsta Oregano: Podnosi moc bakugana Darkusa o 100pkt i obniża moc wrogich bakuganów o 100pkt
Promień cienia Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Blokada: Blokuje kartę Super Mocy przeciwnika.
Moc Darkusa - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co ture)

Posiadam także Kartę Zagłady

Offline

 

#7 2010-03-11 18:27:18

magda99

Władca domeny

Zarejestrowany: 2010-03-09
Posty: 141
Punktów :   

Re: Nowe bakugany KM i KO

brakuję:
-brachium(pyrus)
-dark hount(darkus)
-baliton(subterra i pyrus)
-dynamo(haos)
-falcon fly(darkus)
-triad el condor(wszystkie)
- triad sphinx(wszystkie)
-grafias(aqos)

resztę dopiszę kiedy indziej


--------------------------------------------------

Bakugany:
Volta [350]
Altair [320]
El Condor [310]
Griffon  [280]

Pieniądze: 800zł

Karty Otwarcia:
Siła Ventusa - dodaje 150 punktów bakuganom Ventusa
Wielka Moc - za każdą kartę na polu (KO) zwiększa moc jednego bakugana o 50
Potrójna Bitwa-walczą trzy bakugany na jednej karcie

Karty Mocy:
Splot Słoneczny: Obniża moc przeciwnika o 50pkt i blokuje Karte Otwarcia. Może jej używać tylko El Condor.
Zdmuchnięcie:  Pozwala przenieść wrogiego bakugana na wybrane pole.
Szlachetny Wiatr - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(Pozwala na podróżowanie między kartami)
Karta Wolności-Blokuje Kartę Zagłady oraz jeśli przeciwnik nieużywa karty zagłady oddaje 1 bakugana
Blokada: Blokuje kartę Super Mocy przeciwnika.

Offline

 

#8 2010-03-13 11:04:44

Hikaru

Władca Vestroii

Zarejestrowany: 2010-03-06
Posty: 248
Punktów :   

Re: Nowe bakugany KM i KO

Brakuje też:
Warius(pyrus)


--------------------------------------------------
Bakugany:
Exedera [340]
Griffon [290]
Wojownik Darkusa [320]
Mantris[310]

Pieniądze: 1150zł

Karty Otwarcia:
Poziom Niżej-zabiera przeciwnemu bakuganowi 100 pkt
Bi-o hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany
Zmieniacz Ciemności - dodaje 100 punktów bakuganom Darkusa, a przeciwnik nie może używać żadnych
karty super mocy

Karty Mocy:
Karta Mocy dodaje 100pkt bakuganowi
Zemsta Oregano: Podnosi moc bakugana Darkusa o 100pkt i obniża moc wrogich bakuganów o 100pkt
Uderzenie:  Niszczy Kartę Otwarcia.
Lalkarz:  Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole.

Offline

 

#9 2010-03-13 12:49:22

Maskarad

Administrator

Zarejestrowany: 2010-03-02
Posty: 541
Punktów :   

Re: Nowe bakugany KM i KO

Warius jest także znany jako Robotalion
Magda dostaje 200$


--------------------------------------------------
Bakugany:
Duo Hydranoid[400](Po 1ewolucji)
Laserman[340]
Rycerz Darkusa [330]

Pieniądze: 700zł

Karty Otwarcia:
Potrójna Bitwa-walczą trzy bakugany na jednej karcie
Postać- zwiększa moc 2x
Arena Cienia - dodaje 130 punktów bakuganom Darkusa znajdującym się na karcie
Karta Zamiany-gdy bakugan przeciwnika i twój stanie na tej karcie to możesz ją aktywować i wtedy bakugany zamieniają się punktami mocy.
Karta domeny-zwiększa moc wszystkich bakuganów z danej domeny o 100 ptk


Karty Mocy:
Karta Mocy dodaje 100pkt bakuganowi
Pogromca świata: Tylko dla Hydranoida. Podnosi moc o 100pkt i anuluje super moc przeciwnika.
Waga dwóch Dusz Moc 2 bakuganów łączy się.
Zemsta Oregano: Podnosi moc bakugana Darkusa o 100pkt i obniża moc wrogich bakuganów o 100pkt
Promień cienia Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Blokada: Blokuje kartę Super Mocy przeciwnika.
Moc Darkusa - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co ture)

Posiadam także Kartę Zagłady

Offline

 

#10 2010-03-13 14:37:02

magda99

Władca domeny

Zarejestrowany: 2010-03-09
Posty: 141
Punktów :   

Re: Nowe bakugany KM i KO

ach w pyrusie jest helios a a jest tylko viper helios i cyborg helios( ewolucja)


brak też:km
skrzydło strachu(gryffon)-gryffon dostaje 50g a przeciwnik ma-50g
imitacja wody(aqos)-bakugan wciąga bakugan pod karte i topi go(przegrana)
purpurowy wir(ventus)-atkujący bakugan naszego zostaje odepchnięty na inna kartę
ostrze mroku(haos)-2 bakugany oddają moc 3 ale przegrywają

ko
pole aqosa-bakugany na polu bitwy zmieniaja domenę na aqos
pole pyrusa-bakugany na polu bitwy zmieniaja domenę na  pyrus
pole hosu-bakugany na polu bitwy zmieniaja domenę na hos
pole ventusa-bakugany na polu bitwy zmieniaja domenę na ventus
pole subterry-bakugany na polu bitwy zmieniaja domenę na subterrę
pole darkusa-bakugany na polu bitwy zmieniaja domenę na darkus

a w kartacz mocy jest phyrus a powinno być pyrus

Ostatnio edytowany przez magda99 (2010-03-15 15:11:08)


--------------------------------------------------

Bakugany:
Volta [350]
Altair [320]
El Condor [310]
Griffon  [280]

Pieniądze: 800zł

Karty Otwarcia:
Siła Ventusa - dodaje 150 punktów bakuganom Ventusa
Wielka Moc - za każdą kartę na polu (KO) zwiększa moc jednego bakugana o 50
Potrójna Bitwa-walczą trzy bakugany na jednej karcie

Karty Mocy:
Splot Słoneczny: Obniża moc przeciwnika o 50pkt i blokuje Karte Otwarcia. Może jej używać tylko El Condor.
Zdmuchnięcie:  Pozwala przenieść wrogiego bakugana na wybrane pole.
Szlachetny Wiatr - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(Pozwala na podróżowanie między kartami)
Karta Wolności-Blokuje Kartę Zagłady oraz jeśli przeciwnik nieużywa karty zagłady oddaje 1 bakugana
Blokada: Blokuje kartę Super Mocy przeciwnika.

Offline

 

#11 2010-03-15 19:13:25

Maskarad

Administrator

Zarejestrowany: 2010-03-02
Posty: 541
Punktów :   

Re: Nowe bakugany KM i KO

Dostajesz 300$


--------------------------------------------------
Bakugany:
Duo Hydranoid[400](Po 1ewolucji)
Laserman[340]
Rycerz Darkusa [330]

Pieniądze: 700zł

Karty Otwarcia:
Potrójna Bitwa-walczą trzy bakugany na jednej karcie
Postać- zwiększa moc 2x
Arena Cienia - dodaje 130 punktów bakuganom Darkusa znajdującym się na karcie
Karta Zamiany-gdy bakugan przeciwnika i twój stanie na tej karcie to możesz ją aktywować i wtedy bakugany zamieniają się punktami mocy.
Karta domeny-zwiększa moc wszystkich bakuganów z danej domeny o 100 ptk


Karty Mocy:
Karta Mocy dodaje 100pkt bakuganowi
Pogromca świata: Tylko dla Hydranoida. Podnosi moc o 100pkt i anuluje super moc przeciwnika.
Waga dwóch Dusz Moc 2 bakuganów łączy się.
Zemsta Oregano: Podnosi moc bakugana Darkusa o 100pkt i obniża moc wrogich bakuganów o 100pkt
Promień cienia Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Blokada: Blokuje kartę Super Mocy przeciwnika.
Moc Darkusa - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co ture)

Posiadam także Kartę Zagłady

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fairytailgame.pun.pl www.big-b.pun.pl www.oligo.pun.pl www.husarteam.pun.pl www.bakuganbatllemisztrz.pun.pl